Neem contact op voor advies op maat

Veelgestelde vragen (FAQ)

Heb je een vraag? Bekijk dan onze veelgestelde vragen pagina, misschien vind je hier je vraag terug. Is er iets mis met je product? Neem dan contact met ons op.

Algemeen

Wat zijn de verzend en retour mogelijkheden?

Bekijk hier onze verzend en retour opties: Verzenden & Retour

Prijzen & verzendkosten

Alle vragen zijn inclusief BTW. Voor groenproducten geldt een BTW tarief van 9%, voor overige producten het reguliere tarief van 21%. Verzending voor groene daken en hagen is gratis bij bestellingen boven de €650. Bij bestellingen onder de €650 zijn de verzendkosten €49,95.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Je kunt op verschillende manieren betalen. Dit kan via Apple Pay, iDeal, credit cards van AMEX, Visa, Maestro en Mastercard & met Klarna voor achteraf betalen.

iDeal: Met iDEAL kun je betalen via de beveiligde internetomgeving van je eigen bank. Je hoeft voor het betalen met iDEAL geen account aan te maken, maar je kunt gewoon inloggen volgens dezelfde veilige methode die je ook bij het internetbankieren gebruikt. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via iDeal.

Apple Pay: Apple Pay is een veilige en snelle manier om in (online) winkels te betalen met een Apple device. Je activeert Apple Pay eenmalig bij je eigen bank. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via Apple Pay.

Klarna - achteraf betalen: Met Klarna - achteraf betalen kun je je bestelling achter af betalen. De betalingstermijn is 30 dagen nadat je bestelling hebt geplaatst.

Credit Cards: Je kunt bij ons betalen met Amex, MasterCard, VISA en Maestro creditcard of debitcard. De gegevens vul je in via een beveiligde verbinding zodat je geen risico loopt.

Waar worden de hagen en groene daken gekweekt?

Alle hagen, groene dak cassettes en matten worden lokaal in Nederland gekweekt. We werken alleen met kwekers die kwalitatief en duurzaam kweken.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet
uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)."

Kant en klare hagen

Wat zijn kant en klare hagen?

Onze kant klare hagen zijn volledig tot de hoogte gegroeide hagen. Metalen rasters worden gebruikt om de haag tegenop te laten groeien. De hagen zijn gekweekt in biologisch afbreekbaar kokosmateriaal. Hier vind je alle hagen: Hagen

Kan ik de hagen zelf plaatsen?

Ja u kunt de hagen zelf plaatsen. Wij leveren alle benodigdheden om de haag zelf te kunnen plaatsten. Gereedschap niet inbegrepen.

Kan ik de hagen het hele seizoen plaatsen?

Ja, u kunt de hagen heel het seizoen plaatsen.

Wat is de garantie op de hagen?

U krijgt 10 jaar fabrieksgarantie op de metalen rasters.

Hoe worden de hagen geleverd?

De hagen worden op een pallet of meerdere pallets geleverd. Per pallet passen er ongeveer 6 hagen. Als de hagen worden geleverd, moet er voldoende ruimte zijn bij de woning of project om de pallets te kunnen plaatsen.

Groen dak

Hoe worden groene daken geleverd?

De cassettes en matten worden per pallet geleverd. Er moet voldoende ruimte bij de woning of project zijn om de pallet(s) te kunnen plaatsen.

Overige producten

Worden de schilderijen en wanden geleverd met beplanting?

Nee onze schilderijen en wanden worden zonder beplanting geleverd. Deze kunt u zelf vullen met beplanting. Lees hier welke beplanting onder andere geschikt is.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Ontvang elke week een update met tips, inspiratie en de nieuwste acties.